4 Ekim 2012 Perşembe

Biri Beni Isırdı - Vampires Suck filmi full hd izle


Bir Ayr�l�kBiri Beni Isırdı - Vampires SuckBiri Beni Isırdı - Vampires Suck filmi izle Biri Beni Isırdı - Vampires Suck filmi full izle Biri Beni Isırdı - Vampires Suck hd izle Biri Beni Isırdı - Vampires Suck online izle Biri Beni Isırdı filmi, IMDB üzerinden 3.3 puan almıştır.Filmin başrollerinde ise Matt Lanter,Jenn Proske,Charlie Weber gibi kaliteli oyuncular yer almaktadır. Biri Beni Isırdı filminin yönetmenliğini ise Jason Friedberg üstlenmiştir. Filmin genel özetine baktığımızda ise; Becca iki erkek arasında kararsız kalmıştır; gizemli, karamsar ve soluk benizli çocuk ile dayanıklı, sevimli ve ona “küçük gay kardeşi”ni hatırlatan çocuk arasında. İkisi arasında bir karar vermek için bir aile yemeğini sağ salim atlatmalıdır. İçinde bulunduğu romantik karmaşalar yeterli değilmiş gibi, bir yandan da kendisine küçük bir bebekmiş gibi davranan babasıyla da başetmelidir. Biri Beni Isırdı - Vampires Suck filmi izle
Biri Beni Isırdı - Vampires Suck filmini full izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder