5 Ekim 2012 Cuma

Ben Dört Numara - I Am Number Four full hd izle



Ben Dört Numara - I Am Number Four full hd izleBen Dört Numara - I Am Number Four filmi izle Ben Dört Numara - I Am Number Four filmi full izle Ben Dört Numara - I Am Number Four hd izle Ben Dört Numara - I Am Number Four online izle Ben Dört Numara filmi, IMDB üzerinden 6.1 puan almıştır.Filmin başrollerinde ise Alex Pettyfer,Timothy Olyphant,Teresa Palmer gibi kaliteli oyuncular yer almaktadır. Ben Dört Numara filminin yönetmenliğini ise üstlenmiştir. Filmin genel özetine baktığımızda ise; James Frey'in altı kitaplık bilim-kurgu serisinden senaryosunu Al Gough ile Miles Millar'ın uyarladığı film, gezegenleri yok edilirken son anda kaçarak kendilerini kurtaran dokuz uzaylı ergenin öyküsünü anlatacak...Herbiri lise çağında olan grup üyelerinden bir tanesi, gezegenlerini yok eden düşman tarafından büyütüldüklerini fark edecek... Filme adını veren 4 numarayı Pettyfer, 6 numarayı Palmer canlandıracak.
Ben Dört Numara - I Am Number Four full hd izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder